Tre nya medlemmar till stallet!

Jag har varit väldigt inaktiv på sistone men ska försöka få liv i bloggen igen. Under tiden jag varit bort så införskaffade jag mig tre nya vänner till stallet. :) Mer info om mina hästar hittar ni här http://loreleiwolflord.blogg.se/2016/october/mina-hastar.html

Jag har nu hela 8 hästar nu! och fler kommer det och bli :) 

I alla fall här kommer mina tre nya medlemmar :) 

För en månad sedan lite drygt kom mustangerna till Jorvik och jag kunde inte hålla mig från och köpa en så här har ni Autumnknight!  En kuse med energi kan jag lova! Knight älskar och busa med en också speciellt och bocka när som helst haha! Några gångar har man hunnit flyga av på den korta tid vid känt varandra. Men riktigt härlig häst och mycket bra i pole bending!

 
Jag införskaffade Wintermelody igår. Har varit sugen på och köpa en islandshäst sen jag besökte New Hillcrest för första gången. Och äntligen så köpte jag en! Melody är så söt! Och tölten är så härlig! Jag har även testat och vara med i ett Champ med henne men det gick inge vidare men vi tränar inför fler champ i framtiden. Kanske kan vi ta en prisplats? De återstår och se :) 

 ( en redig Knasboll i stort format)

Efter att jag varit förbi New Hillcrest och köpte hem Melody så tog jag mig en tur ner till Månskärebyn när jag ändå var i närheten. Såg denna ståtliga (eller ja ståtlig kan man nog diskutera om haha) herre. Jag var länge intresserad av och införskaffa en Friser eller en Frisisk Sporthäst, men ingen föll mig smaken tills nu. Ja kunde inte slita blicken ifrån hans vackra päls och de stora snälla ögonen. Så det slutade med att jag köpte honom också!  Upps! Twinblood kommer tillsammans med Warrior att bli mina dressyrhästar. Twin har de verkligen i sig precis som Warrior så jag ser fram emot härliga dressyrpass med de båda i framtiden! 

Det var allt för idag! Gott nytt år alla så ses vi igen nästa år :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

loreleiwolflord.blogg.se

Star Stable Online blogg om min karaktär Lorelei "Lorre" Wolflord och hennes äventyr i Jorvik.

RSS 2.0