Firandet av en i Klubben

Först vill jag be om ursäkt för jag inte varit särskilt aktiv på ett bra tag. Har varit ganska orkeslös på sistone och inte orkat mig på och uppdatera och ta bilder. Men i alla fall!


Jag tog ut Noble idag och red runt lite vid Steves Gård för och träna lite svängar och hoppning osv. Ja lite smått och gott och bara för och helt enkelt har en härlig liten ridtur. Vi tog oss även en sväng förbi Frisarna och kikade då jag är sugen på och ta med en hem till stallet när de byggt ut vilket blir innan December. Så de är redigt spännande och se hur det kommer bli!

Sedan red jag och några andra ur klubben till Vingården där vi skulle fira Michelle Sunwatcher som fyllde år igår! :D Vi satte oss ner på fiket som finns där borta och pratade om allt möjligt. De va mycket kul och trevligt. Efteråt red de andra iväg för en ritt runt Jorvik medans jag och Noble begav oss hemmåt igen. Varken han eller  jag är i toppform just nu. Tur man har stallhjälp som man kan hyra in! 


Jag missade dessvärre och kika på denna Klädesmarknad som dök upp förra veckan men har hört att de fanns lite fina saker i alla fall. Får försöka gå dit nästa gång de kommer hit :)

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

loreleiwolflord.blogg.se

Star Stable Online blogg om min karaktär Lorelei "Lorre" Wolflord och hennes äventyr i Jorvik.

RSS 2.0