Mina Hästar

Här kommer lite kort info om alla mina hästar jag har just nu. Kommer fylla på här när jag får fler hästar :)


 
Namn: Foxsoul 
Smeknamn: Soul
Ras: Jorvikiskt Varmblod
Ålder: 16

 
 


 
Namn: Royalsecret
Smeknamn: Royale
Ras: Jorvikisk Ponny
Ålder: 7

 
 


 
Namn: Nobleblood
Smeknamn: Noble
Ras: Quarter
Ålder: 10

 
 
 
 
 
Namn: Royalangel
Smeknamn: Angel
Ras: Nordsvensk Brukshäst
Ålder: 20

 
 
 
 
 
 
Namn: Noblewarrior
Smeknamn:
Warrior
Ras: 
Lippizzaner
Ålder: 6
 





Namn: Autumnknight
Smeknamn:
Knight
Ras: 
Mustang
Ålder: 7

 


 
Namn: Wintermelody
Smeknamn: Melody
Ras: Islandshäst
Ålder: 8

 



 

Namn: Twinblood
Smeknamn: Twin
Ras: Frisisk Sporthäst
Ålder: 10
 
 
 
 
Namn: Twinwind
Smeknamn: Ventus 
Ras: Jorviskt urhäst
Ålder: 14

 

Namn: Twinshadow
Smeknamn: Vanitas 
Ras: Jorviskt urhäst
Ålder: 14
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

loreleiwolflord.blogg.se

Star Stable Online blogg om min karaktär Lorelei "Lorre" Wolflord och hennes äventyr i Jorvik.

RSS 2.0