Välkommen!

Halloj efter en längre tid av tankar på och starta en blogg har jag nu tagit tag i saken och ja här har ni mig :) 

 
(På bilden är jag och min Quarter Nobleblood "Noble" när vi tittar ut över vatten vid Gyllenåsarnas Stall.) 

Så vem är jag undrar ni nog kanske?

Jag är en 21 årig tjej som flyttade till Jorvik för några månader sedan tillsammans med Foxsoul mitt Jorviska Varmblod. Just nu bor jag i Gyllenåsarnas Dal tillsammans med Foxsoul och fyra andra hästar som jag tar hand om här. Kommer introducera alla i ett annat inlägg så ni får hälsa på dem samt när jag får nya hästar till mitt stall. :) 

Jag tävlar i olika grenar och championat men mest rider jag runt och utforskar hela Jorvik och hjälper de som bor här med diverse uppdrag när ja inte är ute på tävlingsbanan. Brukar besöka lokala gallerian varje vecka och shoppa lite men mest till mina hästar. 

Men nu ska jag ta och natta mina älskade fyrbenta vänner hejdå så länge <3

(Har ni frågor så är det bara och skriva så ska ja svara på de ja kan. :) ) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

loreleiwolflord.blogg.se

Star Stable Online blogg om min karaktär Lorelei "Lorre" Wolflord och hennes äventyr i Jorvik.

RSS 2.0