Wintermelodys träning är äntligen klar.


Jag skulle nog säga att jag är väldigt seg på det här med och träna upp mina hästar till fullo. Bara Noble och Warrior har uppnått sina fulla potential tills idag då underbar Melody äntligen blev fulllärd! 

Det har varit flera veckor av slit och lathet från min sida haha. Men nu är jag och Melody redo för Championaten! De ska bli mycket spännande och se om vi kan komma långt. Hon har visat sig fantatsik på små tävlingarna runtom Jorvik så jag hoppas de stora tävlingarna kan innebära vinst om så brons eller silver! 

Nu kommer bara det svåra valet. Vem av de andra 5 ska få bli den nästa och få bli fullärd? 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

loreleiwolflord.blogg.se

Star Stable Online blogg om min karaktär Lorelei "Lorre" Wolflord och hennes äventyr i Jorvik.

RSS 2.0